Pomoc

Ako zistím svoju veľkosť?

Na určenie správnej veľkosti sú potrebné iba základné rozmery. Pamätajte na to, aby ste pri meraní mali na sebe vhodné spodné prádlo a obuv.

Uistite sa prosím, že použitý meter držíte pevne, ale bez zbytočného napätia pri tele a rovnobežne s podlahou.

Správne meranie :

 

1. obvod hrudníka merajte v mieste najväčšieho obvodu

2. obvod pása merajte v najužšom mieste pása

3. obvod bokov merajte v najširšom mieste bokov

 

 

TABUĽKA VEĽKOSTÍ

Rozmery [cm] 34 36 38 40 42 44 46
Obvod hrude 78-81 82-85 86-89 90-93 94-97 98-102 103-107
Obvod pásu 63-65 66-69 70-73 74-77 78-81 82-85 86-90
Obvod bokov 88-91 92-95 96-98 99-101 102-104 105-108 109-112
 
Rozmery [cm] 48 50 52 54 56 58 60
Obvod hrude 108-113 114-119 120-125 126-131 132-137 137-142 < 142
Obvod pásu 91-95 96-102 103-108 109-114 115-120 120-125 < 125
Obvod bokov 113-116 117-121 122-126 127-132 133-138 139-144 < 144

 

Veľkosť 34 = XS     Veľkosť 36 = S     Veľkosť 38 = M     Veľkosť 40 = L     Veľkosť 42 = XL     Veľkosť 44 = XXL

Produkty môžu mať rôzne určené veľkosti v závislosti na štýle a strihu, ale pri správne uvedených mierach by mali vždy sedieť.

Tieto veľkostné tabuľky sú približným odhadom. Pre detailnejšie informácie si pozrite špecifikácie produktu, prípadne kontaktujte náš

zakáznicky servis na tel. č. 0903 550 720 alebo emailom na kabaty@kabaty.sk.

Ako nakupovať

1. Ako si objednať tovar?

Po kliknutí v ľavom menu na zvolenú kategóriu produktov si v zozname vyberte tovar, ktorý sa Vám páči. Po kliknutí na vybraný tovar sa Vám zobrazia podrobné informácie o produkte.

2. Informácie o produkte

Detail produktu obsahuje názov modelu, kód modelu, stručný popis, fotografie. Po zvolení farby materiálu, rozmerovej veľkosti(na správne určenie môžete použiť veľkostnú tabuľku v menu POMOC) a množstva, kliknite na tlačidlo Do košíka. Tovar tým len nezáväzne vložíte do košíka a kedykoľvek neskôr ho môžete z košíka odstrániť.

3. Nákupný košík

Po pridaní produktu do košíka Vám systém oznámi, že produkt bol pridaný do košíka. Po kliknutí na ikonu košíka v pravom hornom rohu sa Vám zobrazí obsah košíka. V košíku je prehľadne zobrazený všetok tovar, ktorý ste do neho vložili. Produkt je možné kliknutím na tlačidlo X z košíka vymazať. Ak chcete pridať do košíka ďalší produkt, postup opakujte. V opačnom prípade kliknite na tlačidlo Objednať. Presuniete sa k zadaniu potrebných údajov na dokončenie nákupu.

4. Možnosti objednávky

Systém vám ponúkne dve možnosti:

Vytvoriť účet

Ak už máte vlastné konto v internetovom obchode www.kabaty.sk, stačí vpravo zadať prihlasovacie údaje a dokončiť objednávku. Ak nie ste registrovaný, máte možnosť registrovať sa.

Objednať bez registrácie

Slúži na jednorazový nákup bez registrácie.Stlačte Pokračovať.

V nasledujúcich krokoch vyplňte fakturačnú adresu a adresu doručenia ak nie sú totožné. Zvoľte spôsob dopravy a platby. Môžete pridať prípadnú poznámku k objednávke.

Po potvrdení obchodných podmienok sa dostanete na potvrdenie objednávky.

5. Potvrdenie objednávky

Zobrazí sa Vaša celá objednávka, vybraný tovar, spôsob dopravy a platba a konečná cena. Po kliknutý na Objednávka s povinnosťou platby bude na Váš email

odoslané potvrdenie o prijatý objednávky.

Ak máte akékoľvek problémy s objednávaním, tovar si môžete objednať aj telefonicky na čísle +421 903 550 720.

Poštovné a doprava

Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

platba na dobierku - platíte priamo pri preberaní tovaru

Dodanie tovaru závisí od uvedenej dodacej doby, ktorá je uvedená pri každom tovare.

Poštovné pre Slovenskú Republiku:

Slovenská pošta balík: na adresu – 5,50 €/na poštu – 5,00 €

Slovenská pošta kuriér: na adresu – 6,50 €/na poštu – 6,00 €

Pri objednávkach nad 300,- EUR je v SR poštovné zdarma.

Poštovné pre Česku Republiku:

Slovenská pošta balík: na adresu – 12,00 €

V prípade akýchkoľvek dotazov, prosím volajte 0903 550 720.

Reklamačné podmienky

Reklamačné podmienky internetového obchodu

www.kabaty.sk

neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok

 

  1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
  2. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka. Ak kupujúcim nie je spotrebiteľ, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.
  3. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
  4. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:

- k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,

            - nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie

            - používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru

            - zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,

            - poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním

            - používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.

  1. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
  2. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
  3. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na adresu predávajúceho, a to na

Helena Švancárová – HE-Ó, Dlhá 6, 010 09 Žilina, Slovenská Republika

Mobil : +421 903 550 720

avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a čo najvýstižnejšie popísať vadu, pre ktorú sa tovar reklamuje.

Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne.

  1. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
  2. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však         nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
  3. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:

- pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne

a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto o opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby

            - predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

            - ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

            - ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

            - pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má             kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí)

            - reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou         na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

  1. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete, že obal je nepoškodený.
  2. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.

 

V Žiline 18.januára.2018

 

                                                                                                          Helena Švancárová

                                                                                                          konateľ spoločnosti

 

PREVÁDZOVATEĽ:

 

Helena Švancárová – HE-Ó

023 34 Kysucký Lieskovec 491

IČO: 14165295

DIČ: 1020457768

IČ DPH: SK1020457768

Zapísaná v ŽR na OU v Žiline č. ž. Registra 504-8179

Prevádzka a poštová adresa : Helena Švancárová – HE-Ó

Dlhá 6, 010 09 Žilina

e-mail: kabaty@kabaty.sk

Helena Švancárová 0903 550 720, Pondelok – Piatok 8.00 – 20.00

ORGÁN DOZORU:

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj

Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina1

Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

Tel. č.: 041/7632 130

Fax č.: 041/7632 139

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu

www.kabaty.sk

 

Článok I.

Vymedzenie pojmov

 

  1. Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu je Helena Švancárová – HE-Ó so sídlom 023 34 Kysucký Lieskovec 491, zapísaná v ŽR na OU v Žiline č. ž. Registra 504-8179, IČO: 14165295, DIČ:1020457768, IČ DPH: SK1020457768
  2. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v internetovom obchode www.kabaty.sk je

            Helena Švancárová – HE-Ó prevádzka Dlhá 6, 010 09 Žilina.

  1. Kupujúcim je každý návštevník internetového obchodu, ktorý prostredníctvom internetového obchodu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.
  2. Internetový obchod je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov a služieb.
  3. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach internetového obchodu.
  4. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v internetovom obchode výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.
  5. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom internetového obchodu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.
  6. Dozorný orgán : Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj,

Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina1

Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

Tel. č.: 041/7632 130, Fax č.: 041/7632 139

 

Článok II.

Cena

 

  1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 20 % DPH.
  2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke internetového obchodu v momente vykonania nákupu.

 

Článok III.

Objednávka

 

  1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v internetovom obchode výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
  2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou.
  3. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
  4. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v internetovom obchode automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 3. tohto článku.
  5. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.

 

Článok IV.

Platobné podmienky

 

  1. Za tovar a služby v internetovom obchode je možné platiť iba platbou na dobierku (platíte priamo kuriérovi alebo na pošte pri preberaní tovaru).
  2. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
  3. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:

            zľavu z ceny za registráciu do internetového obchodu,

            zľavu za opakovaný nákup

  1. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.

 

Článok V.

Dodacie podmienky

 

  1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
  2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
  3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
  4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
  5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
  6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom Slovenskej pošty.
  7. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek chýb to bezodkladne riešiť s prepravcom a informovať predávajúceho. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky sa odporúča kupujúcemu zásielku od prepravcu neprevziať a vyplniť záznam o poškodení zásielky. Podpisom dodacieho listu kupujúci potvrdzuje, že obal zásielky obsahujúci tovar bol neporušený a nepoškodený.

 

Článok VI.

Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

 

  1. Doručenie slovenskou poštou na dobierku pre Slovenskú Republiku:

            Slovenská pošta balík, doručenie do 3 pracovných dní :                  na adresu        5,50 €

                                                                                                                      na poštu          5,00 €

            Slovenská pošta kuriér, doručenie do 2 pracovných dní:                 na adresu        6,50 €

                                                                                                                      na poštu          6,00 €

            Pri objednávkach nad 300,- EUR je v SR poštovné zdarma.

 

  1. Doručenie slovenskou poštou na dobierku pre Česku Republiku:

            Slovenská pošta balík, doručenie do 9 pracovných dní :                  na adresu        12,00 €

 

  1. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.
  2. Predávajúci môže zaslať tovar, ktorý je okamžité dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítané v objednávke.

 

Článok VII.

Prevod vlastníckeho práva

 

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.
  2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

 

Článok VIII.

Storno kúpnej zmluvy

 

  1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku.

 

Článok IX.

Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

 

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení §7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu predávajúceho, a to na

Helena Švancárová – HE-Ó, Dlhá 6, 010 09 Žilina, Slovenská Republika

Mobil : +421 903 550 720

Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim, aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár „formulár na odstúpenie od zmluvy“, ktorý Vám bol zaslaní alebo si ho môžete stiahnuť na tomto odkaze.

  1. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
  2. Prevádzkovateľ internetového obchodu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3 zákona č. 102/2014 Z. z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
  3. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
  4. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy v prípade, že sa jedná o tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, tovar vyrobený na mieru, tovar určený osobitne pre kupujúceho, tovar, ktorý podlieha zníženiu akosti alebo skaze alebo tovar uzatvorený v ochrannom obale, ak bol obal po dodaní porušený. Kupujúci ďalej nemôže odstúpiť od zmluvy, ak je kupujúcim právnická osoba alebo fyzická osoba, ktorá pri uzatvorení a plnení zmluvy koná v rámci podnikania, zamestnania či povolania.
  5. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

 

Článok X.

Práva a povinnosti zmluvných strán

 

  1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
  2. Kupujúci je povinný:

                        - prevziať objednaný tovar,

                        - zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu

                        - prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

  1. Predávajúci je povinný:

                        - dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene

                        - spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru                      ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej                 podobe slovenského jazyka.

 

Článok XI.

Ochrana osobných údajov

 

  1. Kupujúci vyhlasuje, že svoje osobné údaje poskytuje dobrovoľne pre korektné plnenie objednávky.
  2. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.
  3. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že poskytnuté osobné údaje spracováva výhradne v súlade so zákonom 122/2013 Zb. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  4. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že neposkytne osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly
  5. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v internetovom obchode na marketingové účely, súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu.
  6. Kupujúci má právo kedykoľvek bezplatne požiadať predávajúceho, aby jeho osobné údaje vymazal z databázy.
  7. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa.
  8. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré má spracované v bezpečnostnej smernici.
  9. Podrobnejšie o ochrane osobných údajov pozri "Ochrana osobných údajov GDPR"

 

Článok XII.

Alternatívne riešenie sporov

 

  1. Ak kupujúci nie je spokojný s vybavením objednávky alebo dodaným tovarom, prípadne sa domnieva, že boli porušené jeho práva, môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.
  2. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môže kupujúci podať podľa Zákona č. 391/2015 Z. z. pred príslušným inšpektorátom Slovenskej obchodnej inšpekcie alebo pred právnickou osobou, ktorá je zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedeného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky. Možnosť obrátiť sa na súd nie je podaním návrhu dotknutá.
  3. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
  4. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku.
  5. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

Článok XIII.

Záverečné ustanovenia

 

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.
  4. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na webovej stránke internetového obchodu..
  5. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z. z., Zákona č. 102/2014 Z. z., Zákona č. 122/2013 Z. z., Zákona č. 22/2004 Z. z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z. z.
  6. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 18.januára.2018.

 

V Žiline 18.januára.2018.

 

                                                                                                          Helena Švancárová

                                                                                                          konateľ spoločnosti

 

PREVÁDZOVATEĽ:

Helena Švancárová – HE-Ó

023 34 Kysucký Lieskovec 491

IČO:    14165295

DIČ:    1020457768

IČ DPH: SK1020457768

Zapísaná v ŽR na OU v Žiline č. ž. Registra 504-8179

 

Prevádzka a poštová adresa :         Helena Švancárová – HE-Ó

                                                           Dlhá 6, 010 09 Žilina

e-mail: kabaty@kabaty.sk

Helena Švancárová     0903 550 720,            Pondelok – Piatok      8.00 – 20.00

 

 

ORGÁN DOZORU:

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj

Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina1

Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

Tel. č.: 041/7632 130

Fax č.: 041/7632 139

Ochrana osobných údajov GDPR

 

I. Základné  ustanovenia

 

1. Správcom osobných údajov podľa čl. 4 bod 7 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov (ďalej ako „GDPR”) je

 

Helena Švancárová – HE-Ó, IČO: 14165295, IČ DPH: SK1020457768

Zapísaná v ŽR na OU v ZA č. živ. reg. 504-8179

so sídlom 023 34 Kysucký Lieskovec 491 (ďalej ako „správca“).

2. Kontaktné údaje správcu :             adresa:         Dlhá 6, 010 09 Žilina

       email:           kabaty@kabaty.sk

                  telefón:          0903 550 720

3. Osobné údaje sú akékoľvek informácie týkajúce sa identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osoby (ďalej len „dotknutá osoba“); identifikovateľná fyzická osoba je osoba, ktorú možno identifikovať priamo alebo nepriamo, najmä odkazom na identifikátor, ako je meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, online identifikátor, alebo odkazom na jeden či viaceré prvky, ktoré sú špecifické pre fyzickú, fyziologickú, genetickú, mentálnu, ekonomickú, kultúrnu alebo sociálnu identitu tejto fyzickej osoby.

4. Správca menoval seba poverencom pre ochranu osobných údajov.

II. Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov

1. Správca spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytol/a alebo osobné údaje, ktoré správca získal na základe plnenia Vašej objednávky.

2. Správca spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nevyhnutné pre plnenie zmluvy.

III. Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov

1. Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je:

v spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Zb., o niektorých službách informačnej spoločnosti v prípade, že nedošlo k objednávke tovaru alebo služby.

2. Účelom spracovania osobných údajov je:

3. Zo strany správcu neprichádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle čl. 22 GDPR.

IV. Doba uchovávania údajov

1. Správca uchováva osobné údaje po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a správcom a uplatňovania nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu).

2. Správca uchováva osobné údaje po dobu, kým je odvolaný súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely marketingu, najdlhšie 15 rokov, ak sú osobné údaje spracovávané na základe súhlasu.

3. Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov správca osobné údaje vymaže.

V. Príjemcovia osobných údajov

1. Príjemcovia osobných údajov sú osoby:

2. Správca nemá v úmysle poskytnúť osobné údaje do tretej krajiny a ani medzinárodnej organizácii.

VI. Vaše práva

1. Za podmienok stanovených v GDPR máte:

2. Ďalej máte právo podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov, a to buď na adrese sídla úradu Hraničná 4826/12, 820 07 Bratislava, na e-mail statny.dozor@pdp.gov.sk

 či akoukoľvek inou cestou, ktorú bude Úrad na ochranu osobných údajov akceptovať

(https://dataprotection.gov.sk/uoou/ ), v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.

VII. Podmienky zabezpečenia osobných údajov

1. Správca prehlasuje, že prijal všetky technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.

2. Správca prijal technické opatrenia k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk osobných údajov v písomnej podobe.

3. Správca prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len nim poverené osoby.

VIII. Záverečné ustanovenia

1. Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára potvrdzujete, že ste oboznámený s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu akceptujete.

2. S týmito podmienkami súhlasíte zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom internetového formulára. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzujete, že ste oboznámený s podmienkami ochrany osobných údajov a že je v celom rozsahu akceptujete.

3. Správca je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň Vám zašle novú verziu týchto podmienok na Vašu e-mailovou adresu, ktorú ste správcovi poskytli.

 

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 25.05.2018.